0

FAQ – Často kladené dotazy

Kdo je výrobcem všech produktů?
Výrobcem všech produktů na našem eshopu je naše společnost. Díky tomu Vám můžeme zaručit maximální kvalitu zboží za co nejvýhodnější cenu.

Je možnost zaslat vzorky látek na moji adresu?
Ano, v případě zájmu o vzorky látek si prosím vyberte, o jaké vzorky máte zájem a kontaktujte nás s tímto požadavkem na našem emailu. Do zprávy prosím mimo vybraných látek napište Vaše jméno a příjmení a Vaši adresu, na kterou Vám tyto vzorky zašleme.

Jaké je cena dopravy?
Cena doručení se odvíjí od celkové hmotnosti Vaší objednávky. Pro zjištění přesné ceny dopravy Vaší objednávky přidejte Vaše vybrané zboží do košíku a následně v něm postupujte do kroku „Doprava“, kde se Vám zobrazí aktuální cena.

Můžete odvézt můj starý nábytek?
Tuto službu bohužel v tuto chvíli neposkytujeme. Ohledně doručení Vás kontaktujeme minimálně tři pracovní dny předem, kdy Vám upřesníme termín a čas doručení, takže budete vědět, na kdy si připravit volné prostory.

Mohu požadovat doručení v pevně daném termínu?
Ohledně doručení zákazníka vždy kontaktujeme telefonicky minimálně tři pracovní dny předem, kdy upřesňujeme termín a čas doručení. Pokud je ale ve Vašem případě nutné doručení plánovat na pevný termín, prosíme o objednání s předstihem alespoň tří týdnů.

Jaké je dodací lhůta?
Vaše objednávka Vám bude doručena zpravidla do 14 dnů od objednání. Pokud na objednávku spěcháte a potřebujete ji v určitém termínu, prosím, kontaktujte nás na našem telefonním čísle nebo emailu a informujte se, jaké jsou aktuálně možnosti. V případě osobního odběru jsme objednávku schopni připravit k vyzvednutí v horizontu několika pracovních dnů.

Bude mi objednávka doručena ve stanoveném čase?
Naprostá většina našich objednávek je doručena v předem stanoveném časovém rozmezí. V případě, že se doručení objednávky oproti stanovenému časovému rozsahu o něco zpozdí, prosíme Vás o trpělivost, s největší pravděpodobností jsou problémy na trase závozu.

Jaké jsou možnosti platby?
Platbu můžete provést dvěma způsoby – platbou předem převodem na náš účet nebo dobírkou – v hotovosti u řidiče při převzetí.

Je možné objednat zboží po telefonu?
Objednávku můžete učinit přes náš internetový obchod, pomocí emailu info@nabytek-house.cz nebo telefonicky na čísle 776 199 987.

Kdy se dozvím termín doručení mojí objednávky?
Doručení Vaší objednávky je zpravidla do 14 dnů od objednání, v průběhu této doby Vás budeme minimálně tři pracovní dny před plánovaným termínem doručování telefonicky kontaktovat a upřesníme Vám jak termín doručení, tak i předpokládaný čas doručení.

Co dělat, když chci znát stav svojí objednávky?
Pokud Vás zajímá aktuální stav Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@nabytek-house.cz nebo na telefonu 776 199 987.

Máte showroom nebo prodejnu?
Jelikož jsme v první řadě online prodejce, showroom ani prodejnu v současnosti nemáme. V případě, že budete mít zájem o osobní konzultaci ohledně výběru, nebo se budete chtít podívat na naše nabízené látky a vybrat tu správnou, můžete se po předchozí domluvě za námi stavit na naší provozovně na adrese K Moštěnici 265/8a, 750 02 Přerov.

Vyrobeno v ČR

Jsme tradiční české čalounictví z Přerova

Vysoká kvalita

Používáme kvalitní materiály a řemeslné zpracování, které toho hodně vydrží

Vlastní doprava

Vaši zásilku vám dodáme rychle po celé ČR a SR