0

Doprava

  • Doprava a doručování se řídí dle našich obchodních podmínek.
  • Vaši objednávku doručíme na Vámi uvedenou adresu.
  • Nechceme se spoléhat na cizí dopravce, a proto pro dovoz Vašich výrobků využíváme výhradně našeho výhradního smluvního dopravce KOPEČNÁ TRANS s.r.o., který se specializuje na rozvoz nábytku a rozváží pouze pro naši společnost. Díky tomu mámě jistotu, že Vaše objednané výrobky budou vždy v pořádku doručeny až k Vám domů.
  • Naše výrobky dle Vaší konfigurace jsou vždy připraveny v nejbližším možném termínu pro jejich odeslání. V závislosti na plánovaných rozvozových trasách našeho dopravce Vám budou doručeny v rozmezí 2-14 dní od objednávky.
  • Informaci o dni a přesném čase doručení Vaší objednávky od nás dostanete telefonicky vždy nejméně dva pracovní dny předem. Budete tak dopředu vědět, kdy zboží očekávat a jak si přizpůsobit Váš harmonogram.
  • Cena dopravy se odvíjí od váhy vaší objednávky. Přesnou cenu Vaší objednávky zjistíte po přídání Vašeho vybraného zboží do košíku.
  • Vaše vybrané produkty jsou standardně dodávány již složené (čelo je zvlášť). Stačí je tedy rozbalit, přišroubovat čelo a výrobek je připraven k používání. Výjimku tvoří pouze případ, kdy si objednáte výnos do vyššího patra a výrobek je dodán v demontu pro snadnější výnos a manipulaci na schodišti. Demontem se u válend rozumí dodání ve dvou kusech – matrace a spodní rám válendy (případně je třetím kusem čelo – to je od válendy odděleno vždy). Montáž válendy v demontu Vám zabere pouze pár minut. Můžete využít návod, který je k dispozici v popisu Vašeho vybraného produktu.
  • Výnos zboží není v ceně dopravy zahrnut. Standardně řidič složí zboží z auta. Výnos si můžete přiobjednat za příplatek.

Příplatkové služby

  • Výnos s Vaší pomocí – Výnos zásilky do určitého patra za Vaší aktivní asistence. Je tedy počítáno s přítomností osoby, která je fyzicky zdatná a schopná pomoci. Řidič nevynáší zboží sám.
  • Výnos bez Vaší pomoci – Výnos zásilky do určitého patra bez Vaší asistence. Jedná se o výnos zboží, kdy řidič vynáší zboží sám nebo s dalším naším pracovníkem. Zákazník s výnosem nemusí pomáhat.
  • Stěhování po bytě – Zboží je v případě výnosu standardně složeno u prvních dveří v daném patře. Stěhování po bytě Vám zaručí donesení či pomoc s donesením výrobku až na určité místo ve Vašem domě do jakéhokoliv pokoje. V případě nutnosti překonání točitých schodů (například při výnosu do vyššího patra v rámci Vašeho bytu či domu), zvolte prosím tuto možnost.

Platba

  • Dobírkou v hotovosti – objednávku zaplatíte řidiči při převzetí. Platba je možná pouze v hotovosti.
  • Převodem na bankovní účet – objednávku zaplatíte předem na náš bankovní účet. Všechny potřebné údaje včetně čísla našeho účtu a variabilního symbolu najdete v emailu, který Vám od nás příjde v emailu s potvrzením Vaší objednávky.
  • Při osobním převzetí – v případě že nevyužíváte naše dopravní služby a objednávku si vyzvedáváte osobně na naší provozovně, můžete rovněž využít platbu u nás v hotovosti (nelze platit kartou), případně předem bankovním převodem na náš účet.

Osobní odběr

  • Osobní odběr probíhá po předchozí telefonické domluvě na naší provozovně na adrese: K Moštěnici 265/8a, 750 02 Přerov.
  • PO-PÁ 6:30 – 15:00. Případně po telefonické domluvě možnost domluvit jiný čas převzetí.

Vyrobeno v ČR

Jsme tradiční české čalounictví z Přerova

Vysoká kvalita

Používáme kvalitní materiály a řemeslné zpracování, které toho hodně vydrží

Vlastní doprava

Vaši zásilku vám dodáme rychle po celé ČR a SR